miercuri, 19 mai 2010

Incepe daniel,...


Cum zice un prieten special.. "Hai Danieeel ! nu ne lasaaaa...", totodata ar fi timpul sa iti ofer putin timp din timpul meu sa iti explic cam ce am vrea noi sa facem aici..

Cum a inceput... tocmai ce mi am uploadat cateva poze din club pe feisbucu asta doborat de toti in ultima vreme.. peste nu mult timp cand o sa dea si manelisti de feisbuc, o sa primim mesaje cu "vand papuci naic si adidas originali din piele de soare de stepa.." si ca sa ma intorc la filmul meu, ne am anturat mai multi la o poza care tocmai ce am uploadato,.. in poza eram yo cu un prieten special, prin background mai erau persoane speciale care erau rapuse si se pregateau de o cursa lunga cum zicem noi,... am inceput cu un comment si am continuat cu 40 si...am ajuns sa povestim cum a fost seara aia, asa de bine ne am anturat la povesti incat ne am gandit cum ar fi sa facem un blog unde sa ne golim sufletu dupa fiecare nebunie care o facem.... fie ca venim din club sau chiar daca am fost doar la o tura cu barca aia in care toti s ar antura... chiar daca stam inghesuiti ca in grota, iese fum si nu din capota, suntem pe drum cu masina asta care totodata ii de pa vechi, si totodataaaaaa dovedeste toti putoii care cred ca pot zbura prin oras pe langa noi... neeeeee... " 2 fund...usor dreapta....tare stanga....3 fund....schimba 4.....frana 3 blana stanga
tare....4 fund....dam pe 5...si l am facut..." , mda pacat ca giratoriu nu are plasa de tzantzari, si tot asa continuam in barca aia de pe vechi pe care toti cred ca o pot dovedi insa doar cativa au ocazia sa o simta cu adevarat... cei speciali au si stat la carma ei nu demult cand mishunam prin noapte undeva pe drum in sus... de acolo si numele "Specialii" pentru ca intradevar suntem speciali.

O sa revin cu o poveste de pa vechi' asa pentru voi... ia iu ia io

Si ca sa nu va las asa sec dintr-o data.... am o piesa pentru voi.. si un video foarte interesant.... vizionare dubioasa


http://www.youtube.com/watch?v=KPTTSyKX0P0



.

0 comentarii:

Persoane interesate